top of page

Kiszállítás módja:

 

A megrendelt termékek kiszállítását a GLS Hungary Kft. végzi. A futárszolgálattal történő szállítás 1-3 munkanapon belül történik. Ezeket a csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti. A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudja nyomon követni a csomagját. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.

 

Személyes átvétel: megrendelt csomagok személyes átvételére Porrogon és Csurgón van lehetőség előre egyeztetett időpontban és helyszínen. Csurgóra a házhozszállítás INGYENES. Személyes átvétel esetén, illetve nagykanizsai és csurgói ingyenes házhoz szállítás során utánvétes fizetés kizárólag készpénzben lehetséges. Bankkártyás fizetés ezen esetekben nem vehető igénybe. Kérjük, amennyiben mindenképpen elektronikusan szeretné kiegyenlíteni kosara végösszegét úgy válasszon az online fizetési lehetősége közül!

 

 

Értesítés kiszállításról e-mail: Ezt az e-mailt akkor küldjük, amikor a csomagot elkészítettük, és telephelyünkön átadtuk a futárszolgálatnak. A csomag érkezése általában másnapra várható.

 

 

Előértesítés sms: A GLS SMS-ben tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen adja meg mobilszámát és az e-mail címét.

 

 

Megrendelő a termék csomag átvétele esetén köteles a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, kérjük még a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentáljon. A Csomagok kiadása a címzett vagy más olyan személyek aláírása ellenében történik, akiről a körülmények szerint feltételezhető, hogy jogosultak a csomagok átvételére. Ide sorolandók a címzett helyiségeiben jelen lévő személyek és a meghatalmazással rendelkezők. A GLS Hungary Kft. az általa kézbesített küldemények esetén a kiszállítás meghiúsulása esetén következőket vállalja:

 

 

Ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen, úgy a GLS Hungary Kft.a kézbesítést a következő napon újból megpróbálja. Ha a kézbesítés második alkalommal is meghiúsul, úgy a csomagot visszaküldi a Feladóhoz. Átvétel megtagadásának minősül, ha a címzett – utánvétes csomag esetén – nem tudja kifizetni a csomagért beszedendő összeget. Ilyen esetben a GLS Hungary Kft. a kiszállítást újra – a címzettel egyeztetett időpontban - megkísérli. Ilyen esetnek minősül az is, ha az áruátvétel a GLS Hungary Kft. gépjárművezetőjének

 

megérkezését követően 10 percen belül nem történik meg. A számlát a csomag tartalmazza. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Önnek lehetősége van szállítandó csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is. A számlát a csomag tartalmazza. A szállítási költség a megadott házszámig értendő, a házba, lakásba, emeletre való felvitelt a megadott ár nem tartalmazza!

 

 

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

 

A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzés alapján - személyesen is átveheti: a Szolgáltató telephelyén vagy székhelyén, előre egyeztetett időpontban.

 

 

Felhívás a csomagok utánvétes átvételével kapcsolatosan:

 

Kérjük, minden esetben ellenőrizze a csomag épségét átvételkor. Sérült csomag esetén kérjük azt jelezze a kiszállító futárnak. Ebben az esetben a futár a sérülésről jegyzőkönyvet készít, mely alapján a későbbiekben megállapítható a kártérítés. Jegyzőkönyv nélkül a sérült csomag átvételéről szóló reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Call center címzettek részére 07:00 – 20:00 óráig: +36 1 802 02 65

 

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, ha átvételekor ki tudja fizetni a csomag díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Díjszabás belföldi csomagszállításra

 

 

Előrefizetés esetén 20 kg-os csomagig: 1.600 Ft

 

Utánvétes fizetés esetén 20 kg-os csomagig: 1.990 Ft

 

 

Kedvezmény: Csurgóra és Porrogon a házhozszállítás INGYNES. Személyes átvétel esetén, illetve porrogi és csurgói ingyenes házhozszállítás során utánfizetés kizárólag készpénzben lehetséges. Bankkártyás fizetés ezen esetekben nem vehető igénybe. Kérjük, amennyiben mindenképpen elektronikusan szeretné kiegyenlíteni kosara végösszegét úgy válasszon az online fizetési lehetősége közül!

 

30.000 Ft feletti vásárlás esetén Magyarország teljes területére INGYENES a házhozszállítás.

 

 

Utánvét összege:

 

amennyiben Ön megrendelése során nem egyenlítette ki kosara végösszegét, úgy lehetősége van a fizetendő összeget utólag, a futárnak a csomag átvételekor kifizetni. Ennek azonban plusz költsége van. Utánvétes pótdíjfizetés mind a készpénzben, mind a bankkártyás fizetés esetén Megrendelőt terheli, melynek mértéke: 390 Ft.

 

Bankkártyás utánvét fizetés futárnál:

 

Segítségével a címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál lévő mobilterminálon, amelyről bizonylatot kap. A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express. A szolgáltatás díja az alap utánvét szolgáltatási díjon felül a bankkártyával beszedett összegnek az árajánlatban rögzített százaléka, amely minden esetben a Feladónak kerül kiszámlázásra. Az utánvét szolgáltatás alapdíja a csomag átadásának meghiúsulása esetén is felszámolásra kerül.

 

CsomagPontba kézbesítés:

 

270 településen több mint 650 átvevőhely. A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van. GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles.

 

A feltüntetett árak forintban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák, valamint visszavonásig értendők.

Szállítási információk

bottom of page